Hoppa till innehåll

Skador

Har oturen vart framme? Här hittar du information om hur du går tillväga för att registrera ett skadeärende.

 

image

Anmäl en skada

För at anmäla en skada behöver du logga in. Länk till portalen hittar du nedan. 

När du fyller i skadeanmälan är det viktigt att du anger alla uppgifter så noggrant som möjligt – det gör att vi kan hantera ditt ärende snabbare. 

Viktigt! Kör inte med bilen om en röd varningslampa lyser. Kontakta oss först för vägledning.

Har du frågor eller behöver hjälp? Fyll i formuläret nedan så hjälper vi dig.

Frågor & svar - Skador

Vad händer när jag gjort en skadeanmälan?
När vi fått in din anmälan kontaktar vi dig så snart som möjligt. Du får information om nästa steg och vilken verkstad du kan vända dig till.

Hur lång tid tar det att få svar?
Vi strävar efter att återkoppla inom 24 timmar. I mer omfattande ärenden kan det ta lite längre tid, men vi håller dig alltid uppdaterad.

Kan jag själv välja verkstad?
Vi samarbetar med auktoriserade och kvalitetssäkrade verkstäder. Om du önskar en annan verkstad – kontakta oss, så ser vi vad som är möjligt.

Måste jag betala något själv?
Våra garantier har ingen självrisk. Om skadan omfattas av garantin täcker vi kostnaden upp till det maximala ersättningsbeloppet för den produkt du valt. Läs mer om våra produkter [Här] (Länk till produktsidan.

Vad gör jag om bilen inte går att köra?
Om en röd varningslampa lyser eller om bilen inte är körbar – kör inte vidare. Kontakta oss på 0770-77 88 10 så hjälper vi dig vidare.
Vad händer om jag missat att fylla i något i skadeanmälan?
Ingen fara – vi kontaktar dig om vi behöver fler uppgifter. För att undvika fördröjningar är det dock bra om du fyller i allt så noggrant som möjligt från början.

Kontakt

Kvinna vid bil med solnedgång i bakgrunden

Kontakt

Telefon: 0770 - 77 88 10

Postadress:
Verda Solutions AB
Box 10084
434 21 Kungsbacka